Pr-bureau met een journalistieke aanpak.

Je vastgoedbedrijf profileren als dé expert in je vakgebied: dat is onze metier.
We tonen waar je voor staat, wat je visie is en vooral: waarom je zinvol bent. En dat op het perfect getimede moment. Zo maken we jou, je bedrijf of je vastgoedproject zichtbaar én top of mind. Bij journalisten, maar ook bij je (toekomstige) klanten en partners. Bovendien geven we je een duidelijke stem binnen een maatschappelijk debat. Het resultaat: een grotere geloofwaardigheid bij je publiek en een sterkere reputatie.
Onze werkwijze? Zoals een journalist het zou aanpakken.
Dat betekent drie dingen: om te beginnen, kijken we met de ogen van een journalist naar je organisatie en de verhalen die er leven. We duiken in het DNA van je bedrijf, en gaan op zoek naar nieuws. En dat nieuws, én je expertise, brengen we daarna tot bij het juiste publiek. De regie over je communicatie? Die houden we op elk moment stevig in handen. Dat we de vastgoedmarkt ook nog eens door en door kennen, mag je tot slot letterlijk nemen.
Je verhaal over vastgoed en wonen hangen we op aan de actualiteit.
Dat doen we proactief – door jouw nieuwswaardige verhalen op een raak gekozen moment in de pers te brengen – maar net zo goed door in te haken op actuele thema’s of gewoon op het nieuws van de dag. Newsjacking dus, om het met een fancy woord te zeggen. We worden met andere woorden de ogen en oren van jouw organisatie. En op die manier zorgen we ervoor dat jij het publieke debat in je sector mee kan voeden.


It all started with a dream.
Toen Dajo Hermans in 2014 Jeroen Wils en Carine Grevendonk tegen het lijf liep, beseften ze meteen dat ze dezelfde droom deelden. Ze wilden ánders communiceren, en zagen dat dit in de vastgoedsector bovendien meer dan ooit nodig was. Niet alleen commerciële verhalen brengen over de immomarkt of projecten, maar ook verhalen met oog voor nieuwswaarde. En zo op een geloofwaardige manier bouwen aan de reputatie van zowel residentiële als commerciële vastgoedspelers. Van projectontwikkelaars over vastgoedmakelaars tot architecten. Bereal was geboren.
Dat hun aanpak werkte, bewijst onze sterke groei. Vandaag is Bereal dé referentie voor vastgoed-pr, en zet een uitgebreid team van toptalenten zich dagelijks in voor onze klanten. Scherpe pennen, digitale wizards, storytellers, strategen, communicatiebeesten, experten crisiscommunicatie, … en in hart en nieren allemaal een heel klein beetje journalist.
Sinds 2018 vinden we onderdak bij mediagroep Mediafin, net als Bepublic en Befirm, de andere bedrijven van de Bepublic Group. Toch zijn en blijven we een volledig onafhankelijk pr-kantoor. Met de contactgegevens van álle vakbladen en de nationale media in onze gsm.