Reputation Management

Bouwen aan een stevige en geloofwaardige reputatie: het zorgt ervoor dat je sterk staat, ook als het even misloopt. Wij timmeren samen met jou en je team aan de weg. Of je nu wil weten met welke expertises je best naar buiten treedt, dan wel in kaart wil brengen hoe je stakeholders je project of bedrijf bekijken. Onze ambitie is duidelijk: je krachtig profileren..

Workshop thought leadership
Eén lang interview om zowel het DNA van je bedrijf of project, als je expertise én opinie grondig te leren kennen. Tot in het kleinste detail. We zetten onze journalistenbril op, en stellen jou en de experten van je bedrijf de juiste vragen. Na afloop weet je met welke thema’s je organisatie naar buiten kan treden.
Communicatieplan
Alle verhalen die we voor jouw organisatie of vastgoedproject willen vertellen – en de kapstokmomenten waarop we dat gaan doen – bundelen we in een overzichtelijk communicatieplan. De basis voor een strak geregisseerd contact met de pers én met je andere stakeholders.
Reputatieanalyse
Wat vinden buurtbewoners van je project? Hoe word je als projectontwikkelaar gezien door de pers? Hoe denken sectorgenoten over de toon waarmee je communiceert, en de mensen die je naar voren schuift? We onderzoeken het via interviews met al je stakeholders. Interessante inzichten gegarandeerd, net als een plan van aanpak met concrete acties om je reputatie op te krikken.
Stakeholdermapping
Moet je straks communiceren over een delicaat project? Wij brengen in kaart met wie je die dialoog best aangaat. Zijn het buurtbewoners, politici of de pers? En hoe staan ze tegenover je verhaal? Na een stakeholdermapping weet je precies met wie je op welke manier moet communiceren.
Stakeholderoverleg en rondetafels
Bij complexe thema’s of projecten is het vaak een goed idee om de visie van al je stakeholders te leren kennen. Wij brengen de relevante partijen voor jouw organisatie rond de tafel. Daarbij nemen we een analytische, adviserende of sturende rol op. Na afloop weet je hoe de kaarten liggen, en wat de uitdagingen zijn.
Employer branding
We profileren je bedrijf als een aantrekkelijke werkgever. Zo’n plek waar het niet alleen aangenaam en fijn is om te werken, maar ook nog eens betekenisvol.
Personal branding
Een expert, CEO of bedrijfsleider profileren in de media: daar draait het om bij personal branding. De kanalen die we daarvoor inzetten, zijn ruim. We mikken zowel op de sociale media als de pers, maar richten ons via lezingen, gastcolleges en zo meer ook op volle zalen.
Public affairs
We verdedigen je belangen als vastgoedspeler door in dialoog te gaan met beleidsmakers, hun adviseurs en stakeholders. Daarbij brengen we de juiste mensen met elkaar in contact. Zo helpen we je aan een stem in besluitvormingsprocessen.